Wednesday, February 17, 2010

Wednesday Blues


Setelah 3 1/2 hari bercuti, harini start keje. OMG malasnye. Malas nak bangun. Mahu terus tido. Ini lah yang dikatakan Wednesday blues.

Pukul 8.45pagi baru aku turun dari umah (cuti ni aku stay kat umah akak aku). Jalan berlenggang pegi tunggu bas. Bas pun jarang2 jer ade. Tadi adela 5-8minit baru ade bas. Agak lama la tu. Sebab kat situ memang senang nak dapat bas. Biasenye tak sampai 5minit, dah dapat bas pegi bandar.

Jalan raya lengang giler! OMG!! Semua orang masih bercuti! Jelesnye!!

9.15pagi aku dah sampai mahkamah. Kejapnyer.

Kat mahkamah pun sama. Lengang! Tak banyak kes ke? Or ramai yang masih bercuti?

Kes lelong tadi hanya ada 5 property yang ada bidder. 2 daripadanya adalah kes aku. Kebetulan harini kes aku pun tak banyak. Hearing Notis Temu Janji, Hearing Saman Minta Arahan & Lelong. So, macam takde mood sket nak attend kes.

Pastu mood aku "dirosakkan" lagi masa Hearing Notis Temu Janji (Saman Pemula)!! Ugghhhhhh...!!!!!!! Benci + menyampah! Tanye pun tak boleh ke? Salah ke aku nak dapatkan kepastian? Asyik nak marah2 je kenape? Setiap kali, memang macam tu. Menopause Andropause ke ape dia tuh? Whatever lah. Ade aku kesah??

Lepas ambik Bank Draf kat Unit Lelong, terus balik office. Dalam pukul 11.00pagi dah sampai office. Awal plak arini. Kat office, takde mood langsung nak buat keje.

Memang masih dalam mood cuti! Walaupun sebenarnya aku tak apply cuti panjang pun. Kalo masih bercuti kan best. hmmm.......

Dah la masih tak sihat nih. Aku demam!! xP

Tengahari tadi tiba2 je dia call aku. Dia kat City Square! Yay!

So, tengahari tadi sempat la lunch ngan dia. Walaupun kejap aje dapat temankan dia, tengok dia makan, borak2 ngan dia, ok la tu. Kurang sket demam aku. *ceh

huhuu~~ winduuuuuu~~~~ *T_T*


.

No comments: