Saturday, October 13, 2012

The Beautiful Wedding.


Hari Sabtu lepas pegi wedding. Jauh nun di Gelang Patah *eleh macam jauh sangat*. OMG, it was a B-E-A-U-T-I-F-U-L wedding. Semua cantik. Pelamin, meja makan beradab, decoration, everything.

 

The pelamin.
So fairy tale garden isn't it? 



Nape la dulu aku tak book pelamin jenis cenggini yer?
Oh aku tahu. Sebab banyak sangat pilihan sampai rambang mata. -.-



Meja makan beradab.



 Percaya atau tidak, semua ni buat bawah kanopi sahaja.
Ingat kat dewan jer boleh buat deco cantek2? ;p



 Kuih muih.



 Lovely.



 Finally! A candy buffet. ;)



 Ahh~ how i love these. ;p



The wedding cake.
Err...not so me. -.-


 
Centerpiece.
 


Actually ni wedding adik kepada one of staff kat office. And their sister pulak memang owner bridal. So, all of these are from their sister. Cantik sangat kan? I wonder how much it cost. Phew~ memang tak termampu kot. -.-

Oh lupa plak. Butik tu Mega Bridal Creations. Sila la google ok. ;)

Sebelum kawen dulu pernah survey2 pelamin kat bridal fair kat Plaza Angsana, few times jugak la. Pernah tengok2 booth Mega Bridal ni. Tapi tak sangka pulak ownernya kakak staff kat office tu. & hasil sentuhan bridal ni memang tersangatlah gojes! *naseb baek aku dah kawen*

So haritu memang makan banyak. Sebab makanan pun sedap2. Nasi Beriani + ayam masak merah + daging masak beriani + acar + cendol + air milo + air asam. & tak lupa makanan dari candy buffet. Oh man. Kenyang giler.

And lepas wedding ni, kitorang ke Tanjung Piai pulak. Penghujung benua Asia. Kat sana pun melantak tak ingat. Nanti aku cerita lagi yer. Tak larat dah nak upload gambar. Nak sambung update pasal honeymoon dulu. Yang tu pun aku tak larat nak resize gambar & letak watermark kat gambar yang tersangat banyak tu!

Eh, bila taip2 pasal wedding orang ni kan, baru teringat kat review wedding sendiri. Memang kelaut dah review aku tu. Aiyarkk~ InsyaAllah aku update sikit2 ok. Tak tahu nak review yang mana dulu. -.-

3 comments:

Rina Hamid said...

mak ai sgt2 cantik...huhu..gmbr pngtin xde? msti dorg pun super cantik :)

Nini Mohd said...

@Rina Hamid
tak sempat nak ambik gambar pengantin tgh sanding. time tu sibuk nak makan jer. hehehh~ tp baju diorang super gojes. ;)

Nik said...

bridal tu my biras punya.hehe
aritu pi jugak wedding ni.mmg cantik la.