Thursday, July 25, 2013

Hari lahir ke....

As-salam dear readers. 

Hari Sabtu lepas, 20 Julai 2013. Genap umur aku..............errrr.....berapa umur aku? 

Alhamdulillah...masib diberi kesempatan untuk menikmati hidup di usia ini. 

Takde celebration. Hanya ucapan dari Encik Suami. Tapi itu sudah cukup. Ucapan yang membuatkan aku mengalirkan air mata. Dah la masa tu tengah sensitif, kan. T_T

Masa tu tengah berpantang hari ke-3. Tak fikir langsung pasal birthday. Masih sakit, sebab badan & perut masuk angin. **Betul la orang cakap, waktu2 camni memang senang masuk angin. Angin gugur. "Angin jahat". Memang kena jaga betul2.  

Alhamdulillah juga, di usia ni dah bermacam2 pengalaman dilalui. Ada yang manis, pahit, tawar, masin, payau, macam2. Hehee~ Bukanlah nak cakap aku dah banyak sangat pengalaman atau semua benda aku dah experienced. Dah tentu la masih banyak yang aku tak lalui. Tapi.........errr...faham2 lah maksud aku, kan. 

Syukur juga, diberi bermacam2 rezeki, dan bermacam2 ujian. Diberi rezeki untuk kita bersyukur, dan diberi ujian kerana Allah sayangkan kita. Syukur dengan semua rezeki dan dugaan tu.


Happy birthday to me. :)



Lagi 2 tahun nak masuk 3 series. Wahhh...lagi 2 tahun? Dah tua ke aku nih? -.-

Tetiba rasa macam nak senaraikan wishlist yang perlu dilaksanakan sebelum masuk umur 3 series ni. Boleh? Tapi ape ek.



.

9 comments:

Mila Ahmad said...

Heppy Belated Birthday kak Nini

Linda Yusoff said...

Kita sebaya =)
Happy Birthday Nini. jaga diri ya.

IMaH said...

Happy birthday Nini. Semoga sentiasa dilindungi Allah, murah rezeki dan tercapai segala impian

Syu, Syuhada said...

happy birthday nini!
takziah ye atas kehilangan, sama la kte, takde rezki..:)

Nini Mohd said...

@Mila Ahmad
thanks dear.
kak ea. kehkehh~
kelakar plak panggil kak nih. ;p

Nini Mohd said...

@Linda Yusoff
sebaya ea?
i ingatkan i lg muda.
tetiba perasan muda, kan. hahahh~ ;D

Nini Mohd said...

@IMaH
thanks.
insyaAllah. amin... :)

Nini Mohd said...

@Syu, Syuhada
thanks cik susu.
eh, u miscarriage ke?
insyaAllah ada rezeki kita lps ni.
yg penting, usaha, doa & tawakal.:)

e k i n ♥ y u s r i said...

happy belated besday!