Friday, March 13, 2009

my room + crime scene for mock trial

pagi tadi aku pegi kelas agak lambat.memang dah selalu pegi lambat.tapi kali ni lain sket.pagi tadi hujan.bilik aku ni,bukannya boleh kalo hujan2,lebih2 lagi kalo hujan lebat,coz ade kebocoran.bilik aku aras bawah sekali,tapi ade part yang ade bumbung.part tu la yang bocor.part bocor lak betul2 kat katil.adOii..

dah lame dah aku berhadapan ngan situasi ni.tapi kalini agak teruk gak la.so,aku kne alihkan katil ke sudut lain.kalo tak alihkan,nnti mesti basah lah tilam tu.kalo basah,camane aku nak tido malam ni?tu yang agak lambat pegi kelas.hehee~

tengahari tadi kitorang (aku,zira & mei na) pegi bilik aku,utk ambik gmba untuk mock trial.waduhh,,bilik aku jadi crime scene lak.dah la bilik aku bersepah jer.so,kne la kemas2 sket.actually aku agak segan nk jadikan bilik aku sebagai crime scene.yerlah,coz (sebab utama) bersepah.tu pun aku dah kemas sket beberapa hari lepas.kalo tak,memang macam tongkang pecah.

aku kemas pun sebab membe nak datang.kalo tak,memang akan tetap jadi macam bilik yang takde orang duduk.hee~~

dah siap kemas & kosongkan satu sudut untuk ambik gambar,tiba2 aku rase cam nampak kosong sangat2 tempat tu.kalo dalam gambar yang mei na ambik tu,lagi la.memang nampak kosong giler.tapi tu satu sudut jer.sudut sebelah lagi penuh ngan barang2.huhuu~

mase tengah borak2 & discuss pasal crime scene,zira ade cakap,nk buat bilik tu nampak bersepah ke.mei na cakap (secara bergurau);"tak pe la,bilik dia (aku) memang dah bersepah".

aku tegelak & cakap; "yer,bilik i memang bersepah". then mei nak cakap; "tapi bilik i mase first year lagi bersepah". (dia duk kolej za'ba gak mase first year) ahahahaahh~~ adoiii..adelagi bilik yang lagi bersepah dari bilik aku.



NOTE; entri ni agak banyak perkataan "bersepah".ahaa..
.

No comments: