Saturday, November 17, 2012

Movie : Paranormal Activity 4


Last Saturday, tengok wayang ngan Encik Suami. Tapi tak tau nak tengok movie ape. Lagipun sekarang tak banyak movie best kot. *coming soon, Twilight. Oh tak sabar nak tengok.

Dah lama tak tengok wayang. Rasanya lepas kawen, ni baru kali ke-2 kot tengok movie sama2.

Macam biasa, Encik Suami suruh aku yang decide. Ok, aku pilih Paranormal Activity 4. Saje nak tengok filem seram. 

Hmmpphh~ agak boring masa mula2 tengok. But still, ada jugak orang yang terjerit2. Aku? Terkejut2 ada la. Menjerit? Bukan aku.Minah sebelah aku siap tutup muka ngan tangan. What the??

Setengah jam pertama, Encik Suami dah tanya, "best ke?". Errr...ntah la. Tak tau nak jawab ape.

Dah akhir2 baru rasa suspen & best sikit.






Agak rasa menyesal di situ, sebab pilih movie ni. Kalau tengok Skyfall kan lagi best. Tak boring sangat. Erghh~


.

1 comment:

Myra Anne said...

boring ehhh. camtu tunggu cd jela. tak nak la tengok wayang. hehee