Sunday, July 24, 2011

[MOVIE] Monte Carlo.

Movie ni tengok minggu lepas. Dan walaupun movie ni sekarang dah tak ditayangkan kat pawagam, tak kira la, aku nak review jugak. ;DD


Aku sebenarnye bukan nak tengok sangat movie nih. Tapi disebabkan haritu aku tersangat boring dah tak tau nak tengok movie ape, so aku tengok la movie nih. Boleh gak tengok si Selena Gomez nih berlakon. Walaupun sebenarnya dah boleh agak movie nih tak best.







Trailer.





Aku taknak cakap banyak. Cuma nak cakap : movie nih memang hampeh!


Nasib baik tiket RM6 jer. Buang karan jer tengok movie nih. Tersangat tak best, jalan cerita dia boleh di-agak dan takde motif. Eh, tetiba motif pulak. -.-


Takpe la, at least hilang sikit boring aku.


Ok bye~




* P/S : banyak betol entri tertangguh setelah berminggu-minggu tak update belog. -.-



.

No comments: