Tuesday, January 18, 2011

perkara yang buat saya exited + happy hari ini

"Binatang kaki empat bulat". Kata Nabil dalam movie Sifu dan Tongga.
Alhamdulillah. 

Akhirnya kamu yang bernombor JMR**** itu saya miliki jua. Dan selamat tiba ke pangkuan saya hari ini, iaitu baru beberapa jam yang lepas. (macam la boleh pangku ;p). Nombor kamu pun boleh tahan juga yer, walaupun saya tak pilih dan tak beli nombor yang cantik2 pun.

Tak puas nak belek2 kamu tadi. Bau kamu pun masih melekat pada saya  tau. Memandangkan hari sudah malam, terpaksa saya tinggalkan kamu untuk seketika kat rumah kakak saya. Dan balik ke rumah saya dengan hati berbunga2. Almaklumlah, saya ni rabun. Dah malam camni, lagi la rabun ayam. Lagipun saya belum mahir lagi. Esok lusa kita akan bersama lagi yer. ;)





Ishhh~~ sudah lah dengan ayat macam sewel jer tuh! Geli dowh!






Ok fine.



Actually aku bersyukur sangat2 akhirnya satu daripada wishlist aku dah berjaya aku penuhi, pada hari ke-18 tahun 2011. A good start for 2011. Weee~~ :)

Dan aku sangat gembira bila usaha aku menampakkan dan membuahkan hasil. Usaha sendiri, tanpa sponsor dari sape2. :)) 

Bersusah2 dahulu. Bersenang2 kemudian. Sangat betul, kan.


*p/s : teruja + gembira + bersyukur + puas hati

.

No comments: