Sunday, June 23, 2013

Movie : Man of Steel

Hello dear readers.

Hari Khamis minggu lepas Encik Suami ajak aku tengok movie Man of Steel. Kemain lagi hari pertama release dah ajak pegi tengok yer, laki aku nih.

Sebenarnya memang dah lama aku duk tertunggu2 nak tengok movie ni. Sebab aku tengok trailer dia macam menarik jer. Macam lain dari cite Superman sebelum2 ni. Lagipun aku kan memang suka sangat cite Superman nih. Haruslah kena tengok.

Tapi masa hari Khamis tu ada hal pulak. So kitorang tengok hari Jumaat jer.



Trailer.




Mula2 tengok si Clark Kent tu ngan janggut dan jambang yang serabai....rasa macam...eeee serabai giler. Apesal tak terurus sangat nih. Tapi lepas dah licin & siap pakai suit dia, walawehh..hensem la pulak. Hahaa~ Sila ingat kat laki kat sebelah. Eh, tapi hakikatnya memang hero dia hensem. ;p

Part paling sedih, masa ayah Clark (ayah angkat) meninggal. Bayangkan kalau kita ada kebolehan, tapi tak dapat nak selamatkan ayah sendiri. Sebak ok iols time tu. Hampir2 nak menangis. Nasib baik Encik Suami ada kat sebelah. Kalau aku sorang2 duk layan perasaan, confiirrrrmmmm iols menangis. Hahahahh~

Nanti kang kalau aku nanges time tu, memang jadi bahan gelak laki sendiri. So terpaksa la iols kontrol. Wuwuwuw~ -.-'


Kal El hasil kelahiran semulajadi.


Marah betul Jeneral Zod nih. 


Sob sobb~  T_T


Superrr beard kauu. ;p 










Bagi aku, movie ni memang bessttttt. Lain sikit dari movie Superman sebelum ni. Tapi still jalan cerita dia tak lari la dari yang dulu2 tu. Memang tak rugi la duit beli tiket movie ni.

Tapi lagi best rasanya kalau tengok 3D. Menyesal pulak tak tengok yang 3D. Kitorang tengok yang Digital jer. Huhuu~


Yeke? Hahahahh~
Tapi aku dah tak ingat dah cite Robin Hood dulu2.


Ok lah, thanks for reading. Iols tengah mem-usy-kan diri duk packing mem-packing barang. Curi2 masa sekejap jer ni.

Till next entry. ;)




p/s : esok hari pertama dan terakhir aku bekerja untuk minggu ni, sebelum bercuti sampai hari Sabtu. weee~ ;)





.

No comments: