Tuesday, November 9, 2010

aku beli iPhone 4!

Aku beli iPhone 4 semalam. Caye tak? Mesti kena caya nih! Sebab memang aku betul2 beli!

Iyer, memang aku betul2 beli. Tapi aku beli dalam mimpi jerla. hahahaaahhhh~~~ gile.



Ok. Cite betul2.

Malam tadi aku mimpi aku beli iPhone 4. What? I bought an iPhone? iPhone 4? Gile meroyan ke ape? Aku tak pernah pun mengidam nak iPhone selama ni. Tak pernah plak iPhone menjadi idaman aku. Tiba2 jer boleh mimpi ni ape kes?

Maybe ni petanda nak dapat (beli la) phone baru kot. ewah ewahh~~ Banyak plak duit aku nak beli phone baru. Lagipun phone sekarang ni masih elok lagi. Luaran memang buruk. Tapi setakat ni takde rosak ape2 pun. Alhamdulillah. Tapi kalo ade rezeki beli phone baru, lagi la syukur alhamdulillah...hehee~~


bayangkan itu tangan aku. dalam mimpi aku la. ngahaha~~ ;DD





cun kan? function semua pun gempak, best giler.



iPhone 4 memang cun. Tapi aku tak brape minat la phone touch skrin camni. Buat masa ni la. Belum tergerak lagi hati aku nak meminati dan menyukai touch skrin phone. Mungkin suatu masa nanti terbuka juga hati aku. Cewahh~~

Orang cakap, kalo kita cakap tak suke & taknak, biasenye akan dapat bertentangan dengan ape yang kita cakap. Kan? So kalo aku cakap tak suke iPhone, nanti aku akan dapat (beli.sape la yang nak bagi aku) iPhone la ea? Mudah2an ada rezeki..amin...*ceh,nak jugak. ;p




p/s* i'm not so into iPhone 4.


.

No comments: