Friday, November 5, 2010

Off day Deepavali

Off day. Orang ajak ke Safari. Aku ikut jerla. Tapi tak jadi masuk Safari, pegi la Zoo. Bercuti kat Zoo plak hari Deepavali ni.

Hmm...aku takde mood nak bergambar. Sorry lah kalo ade yang terasa hati. At least aku tak hipokrit*macam orang lain, walaupun aku masih cuba tersenyum.

Orang hanya nampak ape yang berlaku depan mata diorang dan hanya tau ape yang diorang dengar. Tapi disebaliknye, di belakang diorang? Masih ade yang berlaku. Lagi teruk dari ape yang diorang nampak, diorang dengar, diorang tau.*pantang ade peluang, takde org tgk, macam2 perkataan yg singgah kat telinga aku ni

Lalu, ternampak lah bahawa hanya kita yang buruk perangai, suka marah2, kuat merajuk. Arrgghhhhh~~~ I HATE THIS!!!!

So, lebih baek aku duk jauh2. At least, takde la saket hati sangat. Tak perlu dengar macam2.

Ishh...ape yang aku merepek nih. *sebenarnye ditujukan untuk seseorang. teetttttt!!!

Whatever.


Disebabkan aku takde mood nak bergambar, aku ambik gambar haiwan2 jer.




Buruk benor perangai. Tido terkangkang.



Ini la haiwan yang bernama Babun! hahhh~~









Btw, Happy Deepavali kepada semua yang menyambut.



.

No comments: