Monday, November 15, 2010

Nasi Beriani lagi

Harini makan Nasi Beriani lagi. (Big) Bos blanje lagi.

Tapi kalini buffet plak. Kat office. Ade la sebab dia blanje. Takperlu nak kepoh2 kat sini. Yang penting, makannnnnn...

Ade nasik putih ngan nasik beriani. Macam biasa la, mesti aku pilih favourite aku - nasik beriani. Lauk? Peehhhh~~~ macam2 ada. Ayam masak madu, kari lembu, kari kambing, udang sambal, sotong goreng tepung. Ishh...semua lauk aku ambik. Dan sekali lagi, menternak lemak.

Tak kesah lah. Yang penting, semua best2 giler.

Tapi satay yang di-order tak dapat disediakan. Bos aku marah gak. Maybe lembu2 ngan ayam2 semua dah reserve untuk korban kot. Sebab tu tak dapat nak buat satay. Huhuu~~ ;DD

Masa nak balik, ade lagi nasik ngan lauk lebih. Diorang suruh ambik bawak balik. Aku macam taknak jer sebab tadi dah makan banyak. Lagipun kalo bawak balik banyak2 nanti, confirm tak abes.

Tapi last2 aku ambik jugak sebungkus nasik beriani (lagi) ngan lauk kari kambing.

Makan kat rumah. Sambil on9 facebook, sambil makan nasik beriani ngan kari kambing. Pehh~~ memang sedap hingga menjilat jari lah kari kambing tu. wa cakap lu.

Okay, mata dah ngantok. Dah kenyang makan kari kambing yang berlemak dan berkalori tinggi tu, nak tido plak ea. Bagos. Mari lah menternak lemak sambil tido. Dan meng-gemok-kan badan yang dah semakin gemok nih!



.

No comments: