Monday, January 16, 2012

JB - Muar - Ayer Hitam

Dear blog...wah...dah seminggu aku biar blog nih berhabuk. hukhukk~ 


Busy lah katakan. *eleh. asyik2 busy jer kannn... -.- 


Minggu lepas, 10.01.2012 pegi Mahkamah Tinggi Muar. Outstation lagi. Minggu ni pegi Putrajaya pulak.  Penatttt~~


On the way balik dari Muar, sempat singgah lagi Ayer Hitam. Sempat aje kannnnn.... ;p 


Ada beli few sample untuk doorgift. Nak tunjuk kat Encik Tunang, nak tanya pendapat dia yang mana ok untuk buat doorgift. 


So ini lah dia sample2 tu...




 Cawan. 
RM1.50/pc 



 Cawan jugak. Ke mug yer?
Ape2 jerlah. 
RM1.50/pc 



 Mug. 
RM1.20/pc 
Yang ni kecik sket. 



Yang ni comel! 
Tapi kalo nak beli yg ni, kena add deco sket la, kan. 
RM1.20/pc
Mahal kot. sebab ada b2b blogger yg survey kat VR Star Nilai 3, RM0.80/pc.





Kalo boleh nak bagi doorgift yang tetamu boleh guna la. Macam mug tu, boleh jugak buat minum, kan. 


Errrrr....tapi aku rasa nanti mesti end up aku yang pilih sendiri. Biasa lah, orang lelaki mana la nak pikir sangat pasal benda2 camni. Biasanya kalo aku tanya2 pasal wedding nih, contoh macam pelamin, baju, warna alas meja tetamu, etc, dia akan cakap : suka hati sayang la. org tak cerewet sangat.


Eleh. yerlah tu tak cerewet. -.- 


Mana boleh aku buat aku buat keputusan sorang2 & pening sorang2. Tak aci!!! ;D 


Btw, ini just sample jer. Tak confirm lagi nak beli doorgift yang camane. Kena tengok budget dulu. Huhuuu~ -.-' 


Pendapat korang plak camane? Apa doorgift yang OK & sesuai untuk bagi kat tetamu? 



.

4 comments:

puan.mila said...

nini..mila tgk ritu klu beli jar lam kuantiti byk dpt 1.00..2nd mug comel..mila pun bg mug je nnti :)

Nini Mohd said...

mila tengok kat kedai mana ea?
kuantiti banyak tu meaning berapa pcs?

puan.mila said...

mila tgk kdai pcsb eh..ke ape..kdai besar kt ayer itam tula..y nini prgi ritu..lau xslp 100pcs kot,or 25pcs..xingt daa..hehe

Unknown said...

Assalamualaikum,,,saya nak tnya,, akak bli kat mna mug kosong tu?? online ker?? nie email saya
nabillahdaud@gmail.com