Saturday, March 17, 2012

Bekas Kaca. Akhirnya..

Pecah kaca pecah gelas. Eh, apehal tetiba nak berpantun nih. Hahaahh~


Actually nak cakap : lega sangat2 sebab dah jumpa bekas kaca nih ---->>>>>












Merata2 dah aku mencari. Akhirnya kat Nilai 3 jugak jumpa bekas kaca nih. Beli bulan lepas, masa ber-shopping sakan kat Nilai 3.


Kat JB ni pun ada jugak kedai yang jual bekas kaca nih. Kat Nilai 3 & Ayer Hitam pun banyak. Tapi nak mencari saiz & bentuk yang aku nak tu susah betol. Nak cari yang murah, kualiti bagus, kaca tebal)..lagi la hampeh. So, bersyukur jerlah dengan apa yang ada nih.


Bekas yang bulat besar 2 biji tu aku beli kat Thank Q. Agak murah. Bekas yang tinggi sket tu beli kat PISB. Mahaiiiii~


Cer teka aku nak buat apa?  ;p



.

1 comment:

mamaNoriz said...

isi potpouri ke dear?

atau isi gula2/coklat utk hantaran....

hehe, memandai jek...