Tuesday, March 13, 2012

Photographer booked.

Alhamdulillah, akhirnya dah berjaya book photographer. Setelah berbulan2 duk survey sana sini (ceh, over plak). Dan setelah mengalami banyak kekecewaan (sebab ada beberapa photographer yang aku sangat berkenan ngan hasil tangan diorang & harga yang jauh sangat reasonable).


Akhirnya....bila dah jumpa photographer yang aku rasa OK, dan harga yang reasonable, and aku pun dah malas nak fikir2 dah, terus aku decide nak hire dia. Petang tadi terus bayar deposit jer.


Eh, tapi ni photographer untuk majlis akad nikah & sanding kat Terengganu sahaja. Untuk majlis resepsi kat Johor Bahru, belum book lagi. Baru nak survey2. Erkk~ T_T


Well...aku rasa tarikh 1 & 2 June tu lagi "hot" dari tarikh 9 Jun. Tarikh 1 & 2 June lagi ramai pasangan kahwin. So, keutamaan nak cari photographer adalah untuk majlis kat Terengganu. Walaupun sebenarnya kalo ikutkan, hal booking2 photographer ni sepatutnya dah setel berbulan2 yang lepas, termasuk untuk majlis kat JB. T_T





One of his pictures.




Sape photographer kitorang ni? Nanti aku review, ok. Atau mungkin akan di-review selepas majlis? Hehee~ ;)



.

3 comments:

Dhya Surya said...

salam nini..=)
OP sue masa kat Mlk...Aizul Marcello sekang nie dh jadi EyeStudio Photography....
yg kat Johor "Saya Farith" dari Lensa Melayu...try la tgok boleh tahan hasik kerja mereka...

Syu, Syuhada said...

ala..baru je nak tau sape :P hehe
nini amek OP dr trgganu gak ke??
pnt survey OP trggnu..ssh nk cari kan..huhu

Nini Mohd said...

Dhya Surya : dgn pantas terus search OP tu. mmg cantek2 gambar dia. thanks for sharing! ;)

ciksusu : sy ambik OP yg base kat kelantan. sebelum ni mmg sy banyak survey OP kelantan. sbb rumah sy dah dekat ngan sempadan kelantan. hehee~ ;)