Monday, March 5, 2012

Shopping barang hantaran.

Minggu lepas Encik Tunang balik JB. So, kitorang ambik kesempatan ni untuk beli barang2 hantaran yang memang masih belum terbeli. Blerghh~ lagi 2 bulan lebih jer. Tapi barang2 hantaran masih banyak tak beli. T_T


Sebelum pegi tengok cite Adnan Sempit 2, kitorang singgah dulu kat Vincci. Beberapa hari sebelum tu aku dah window shopping kat sana (baca tak perkataan "WINDOW SHOPPING"? Window shopping jer yang termampu. Sedihhhhh~ T_T). Aku berkenan giler ngan beg kat Seed. Sweet sangat kaler dia. Kena jugak la ngan tema hantaran aku.


Masa tu dah aim dah nak beg tu. Tunggu kelulusan dari Encik Tunang jer. Walaupun Encik Tunang tak kesah pun, and dah serahkan kuasa beli (*eceh) kat aku. Katanya beli jer mana2 yang aku berkenan, asalkan tak lebih budget. Tapi tak kira la, nak jugak shopping ngan dia. Muahahaa~ ;p



Berbungkus. ;p




Sebelum ni dah try survey2 beg kat Metrojaya Danga City Mall. Kat situ banyak sket yang branded. At least nak jugak Guess ke. Kann? Tapi bila dah survey2 tu, takde plak yang aku berkenan. Aku ni memang susah nak jumpa barang yang aku berkenan. Cerewet kot?



Beberapa bulan lepas pun ada pegi Johor Premium Outlet (JPO). Ada jugak survey2 barang2 hantaran. Berkenan giler ngan beg2 kat Coach. Tapi harganya ya ampunnnn....even though beg2 tu simple jer. Kitorang decide "beli nanti jer". Hahaa~


Then bila jumpa beg yang aku dah berkenan kat Seed nih, terus grab jer. Tak kisah lah, walaupun tak se-gah Guess, Coach, Burberry and so on. Yang penting hati mau suka. Eh apekah?? ;p


Then, Encik Tunang pun ada grab sehelai baju kemeja. Untuk hantaran jugak. Aku ingat nak belikan baju kemeja yang formal ngan neck tie. Tapi Encik Tunang mana la minat ngan baju camtu. Dia pun bukannya keje office, and maybe takkan pakai baju kemeja camtu. So, better beli baju yang dia memang akan pakai. Kalo tak, membazir jer.


Aku ikut jer yang dia pilih, and dia pilih kemeja kasual. So, necktie tak payah beli.


Baru beli beberapa barang untuk hantaran. Banyak lagi yang tak beli. Urghh~ T_T




*p/s : shopping la sangat. padahal beli 2 barang jer. ;p



.

3 comments:

Amalia Zurahim said...

hai nini, thank u follow blgshop amalia..ni murni kan..yg email amalia tu...salam perkenalan.. seronoknyer dia nk tawin2...hihi...

Hanys Jehari said...

Seed pun janji hati berkenan kn..

Nini Mohd said...

Amalia Zurahim : hi amalia.
a'a, sy la tu. hehee~

Hanys Jehari : a'a, tu la. janji hati berkenan. ;)