Tuesday, March 6, 2012

Idea Hantaran? Anyone??

Isu hantaran. Ceh..sebenarnye takde isu pun. Cuma pening sikit2 jer. Actually kata sepakat dah dicapai beberapa bulan lepas. Tapi tu cuma kata sepakat mengenai bilangan dulang hantaran jer, i.e. 9 dulang (dari dia) berbalas 11 dulang (dari aku).


Tapi aku mula pening bila fikir nak letak apa atas dulang hantaran tu. Yer, aku sorang jer yang pening. Sebab semua ni aku buat sorang2, termasuk gubahan hantaran untuk Encik Tunang dan juga untuk aku sendiri.


Lagi 2 bulan lebih jer nih. Barang hantaran pun tak boleh decide lagi. Camane??


Setakat ni idea yang aku ada macam ni jer :-



HANTARAN FOR ME
1. Sirih Junjung
2. Mas Kahwin + Gelang
3. Quran + Telekung
4. Handbag
5. Perfume
6. Jam
7. ???
8. Buah
9. Coklat

HANTARAN FOR HIM 
1. Cincin
2. Sejadah
3. Baju Kemeja
4. Wallet + Belt
5. Kasut
6. Jam / ???
7. Toiletries
8. Pulut Kuning
9. Coklat / Macaron
10. Cupcake / Kek
11. Buah


*yang tanda merah maksudnya dah beli.





Masa tunang haritu hantaran kitorang macam ni :-


For me :
1. Sirih Junjung
2. Cincin
3. Kasut
4. Baju Kurung
5. Kek


For him :
1. Baju Melayu + sampin
2. Jam
3. Set perfume
4. Pulut Kuning
5. Buah
6. Coklat
7. Kueh



Kalo boleh taknak la bagi barang yang sama macam tunang, kan (walaupun Encik Tunang maybe akan dapat jam lagi untuk nikah nanti. ;p).



Ape lagi ye yang boleh dijadikan hantaran? Aku dah pening. Please help me. T_T




Ya Allah...suka bangat aku ngan hantaran kahwin Elyana nih.
Sweet sangat2 kaler dia. Nak buat camni jugak la. Boleh?
*ngengada. padahal bunga2 & barang2 untuk DIY hantaran dah beli. ;p




.

1 comment:

cik enul said...

nini,
enul pun google jer..
blog walking pun membantu jugak..
mmg buntu kalu pikir2 niy...