Monday, May 2, 2011

BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST

Salam. Baru balik dari jalan2 cari barang. Bukak jer blog, ternampak Encik Ben Ashaari buat segmen. Dah lama tak menjoin-kan diri kat segmen Encik Ben nih.

Segmen kali ni : BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST



Klik banner untuk ke segmen Encik Ben.


Entri pilihan aku untuk segmen ni :



Aku pilih entri ni sebab..ni pendapat aku pasal sesetengah blogger yang tak jaga manners dalam ber-blog. Ni pendapat jer. Actually takde la aku rasa entri tu bagus sangat. Tapi ni kali pertama aku bagi pendapat pasal blogger yang macam2 perangai, yang aku tengok sejak ber-blog nih.




Lagi 5 minit sebelum penyertaan ditutup! ;)



.

3 comments:

fuuyooh said...

salam kenal dan follow.. hehe.. dtg dari blog abg ben..
Datang Bulan

en solo said...

singgah dari segmen Abg Ben...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-cari-entri-best.html

zacky ~786~ said...

waaa gud luck