Thursday, March 24, 2011

aku dah kaya?

Oh, terasa seperti baru sahaja terlepas dari kemiskinan  bila dapat slip gaji (maklumlah dah dekat hujung bulan. poket tengah kering). Walaupun gaji belum masuk lagi. Dapat slip pun dah rasa eksaited lebih. Mula la nafsu shopping membuak2 dan meronta2 minta dipuaskan. Hati juga minta buat senarai dan disenaraikan apa yang mahu di-shopping. Walaupun sebenarnye dah berazam mahu berjimat cermat demi perancangan masa depan dengan Encik Kuneng. *cewahh~ ;p 

Terima kasih la cik account staff sebab rajin sangat mengira dan menyiapkan slip gaji kitorang, walaupun  awak tengah MC harini. Tapi tetap masuk office untuk settle kan perihal gaji staff2. *apekah?? Sangat bagus dan cekap awak nih. Kitew semue sukeewww~~

Terima kasih sebab bagi saya harapan untuk bersukaria menghabiskan duit, dan terima kasih sebab buat saya tersepit antara dua - nafsu shopping dan rancangan masa depan.


I SMELL MONEY...
* picture from Google.



Aku tau perancangan masa depan lagi penting. Tapi...mau tak lena tidur di buatnyer kalo tak dapat barang2 yang aku berkenan. Salah satu tabiat buruk. 



* p/s : aku dah kaya? doakan la aku jadik kaya senang lenang nanti. ;p


Bye~


.