Wednesday, March 30, 2011

DECO DECO BENG BENG BOONG

Salam semua.

Baru balik keje, terus bukak laptop, terus menjoinkan diri dalam segmen Encik Ben Ashaari. Hahaa~ tanpa membuang masa, meh nak letak header Encik Ben dulu. 



Klik banner untuk ke blog Encik Ben Ashaari. 


Kata Encik Ben : 

Apa yang perlu korang ( yang berminat ) ni kena buat ???
  1. Pastikan blog korang ringan ! 
    Done. 
    (Err~ tak berat sangat kan blog aku nih, walaupun penuh dengan gambar besar gedabak kat setiap entri. Betul tak? Berat ke tak? Berat tak? Ok dah, korang jer yang  kena bagi comment dan cadangan membina) 
  2. Tiada widget widget yang memberatkan loading ! 
    Done. 
    (Bukan takde langsung, tapi tak banyak kot. Ngehngeh~ ;p)
  3. Warna template yang tidak membutakan anak mata 
    Done.
  4. Lagu ? Sendiri mau pk 
    Takde lagu. 
  5. Dan apa apa saja yang korang rasa tidak menyusahkan rakan blogger untuk singgah seperti font ,color  dan sebagainya .. 
    Dah kot. Ada ape2 yang menyusahkan ke?


SAYA SUDAH CUNKAN BLOG SAYA !  SILA LA SINGGAH KAWAN KAWAN !



* p/s : dah lama dah blog saya nih cun. bukan baru cun-kan tadi. *perasan giler. kahkahkahh~ ;D
* p/s lagi : sila la nilai blog buruk saya nih.

.

2 comments:

mas saari said...

singgah dari segmen deco-deco beng beng booongg!

blog dah cun so keep it up!

Nini Mohd said...

thank you. ;)