Sunday, March 27, 2011

kenapa makin kecik?

Ni salah satu roti (ini sejenis roti ke?) yang aku suka. Masa belajar kat U dulu, suka sangat beli untuk kunyah time lapar, selain dari makan nasik sebagai hidangan utama. *ape ayat haku camnih

Semalam masa pegi beli breakfast, dan bila terpandang kat benda ni, teringin plak nak makan. Terus la beli dengan lahapnye (beli pun ade lahap ke?).

Ini lah dia...Squiggles.


Menyelerakan ke tak? 
YUMMEHHH~~ 


Aku suka krim coklat dia, sebab lemak berkrim dan yang penting banyakkk~~

Tapi setiap kali lepas makan, aku rasa (boleh rasa lagi tuh) lemak2 kat badan aku makin membiak2. Sebab Squiggles ni manis sangat. Krim kat dalam manis, salutan coklat kat atas pun manis.  Perghh~ sedap memang sedap dan lemak berkrim sampai menjilat jari. Tapi berlemak2.




Tapi...kenapa saiz Squiggles nih makin kecik? Aku rasa dulu takde la kecik camni.



Tengok. Saiz squiggles ni terlalu kecik berbanding ngan bungkusan plastiknye.


Sangat berbeza ngan kali terakhir aku makan dulu. Biase lah kan. Semua barang akan jadi camni. Saiz makin kecik @ sikit, dan harga plak makin naik.




.

2 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

perot memberontak dah T_T

Nini Mohd said...

huhuu~
meh saya belanja yuyu makan squiggles 5bungkus. ;D