Friday, March 18, 2011

entri takde tajuk

Kelmarin pegi makan kat Benafee Village. Tapi pegi makan ngan client, ngan boss & staff. Jadi tidak lah aku berkelakuan kurang sopan untuk mengambil gambar di hadapan client *skema nyer ayat. So, takde la gambar2 makanan untuk tatapan semua.

Tapi kelmarin aku ter-sangat penat. Kalo boleh nak balik awal. Tapi apakan daya, ada review ngan bank. Pastu pegi makan2 plak. Aduh~ Kalo korang berada dalam situasi camni : korang sangat penat tahap cipan. Pastu korang kena makan. Ape pilihan korang? Makan dulu ke atau terus rehat dan tido?

Dah la tengahari dah makan banyak. Pastu malam makan lagi kat Benafee Village nih. Memang confirm la makin membiak lemak2 kat dalam badan aku nih. Biasanya kalo aku dah makan banyak camtu, malamnyer aku dah tak dinner dah. Kecuali kalo dah lapar sangat2.



Hitam legam. 


Actually keadaan sebenar kat situ takde la gelap gelita camni. Nampak gelap gelita sebab ambik gambar guna kamera cikai.

By the way, kat sini dah ada improvement. Kat meja dah ada butang untuk service. Kalo nak panggil waiter dia, just tekan jer butang tu. Nanti waiter diorang akan datang kat meja kita. Aku tak tau la kalo benda ni dah lama ada, tapi aku dah lama tak datang Benafee Village nih. Tu yang jadik jakun jer. muahahaa~ ;D



* p/s : akan berangkat ke KL sebentar lagi, dan maybe takkan update untuk beberapa hari. oh, hati agak berbunga2 kot. ;)


.

No comments: