Friday, March 11, 2011

to Batu Pahat court

Salam semua...

Bangun pagi harini, kepala dah tak pening sangat macam semalam dan dua hari lepas. Alhamdulillah, dah ok sket. Nasib baik jgak la dah sihat sikit, sebab harini kena pegi Batu Pahat. Kalo pening2 & tak sihat, camane lah nak drive, ye tak?

Ni first time kena drive jauh camni sorang diri. Wuuwuuuu~ 

Dah la tak pernah pegi mahkamah kat Batu Pahat. Aku ikut jer peta yang my colleague bagi. Risau jugak takot silap masuk jalan atau tak jumpa tempat yang nak dituju. Alhamdulillah, takde la susah sangat nak cari. Lagipun aku dah pernah lalu ikut jalan ni. Dulu pernah jgak pegi Muar ngan senior lawyer, pastu masa balik ke JB, dia lalu ikut Batu Pahat jer.



Akhirnya  sampai jugak. 
Memang tepat peta yang my colleague bagi tu. 
Senang nak paham & mudah nak cari mahkamah ni. ^^




Around 12pm, dah setel kes & keje yang kena dibuat, terus balik jer. Dan macam biasa la, aku ni kalo travel ke mana2 jer, memang suka snap gambar pemandangan. Walaupun aku sendiri yang drive, tetap nak snap2 jugak. ;p



Dah 12pm pun masih berkabus.



Nasib baik time nih masih dalam waktu keje & aku nak cepat. Kalo tak, dah singgah dah. ;p
Oh. Aku snap masa kete berhenti, bukan tengah drive. 
Nampak tak lampu trafik merah tu. ;)


Erkkk~ Seram.



Ni first time jgak aku drive kat highway jauh2 camni. Takot gak. Kete lain semua laju2. Sedangkan aku, bawak 100 - 120 km/hour jer. Bukan pemandu berhemah pon. Tapi masih budak baru belajar. Dan takot ada speed trap. Tapi kalo 120 km/hour tu, memang dah lebih had laju pon! ;D



*p/s : hari ni ter-sangat lah penat. banyak keje plak tuh. aduhh~ 
*p/s lagi : esok akan ke majlis kahwin salah sorang colleague yang dah selamat dan sah menjadi isteri orang petang tadi.


.

No comments: