Sunday, March 13, 2011

Contest SENYUM PALING CERIA

Salam semua...

Saya nak umumkan...harini saya nak join contest. Ok fine. Takmo ayat skema.

Ni contest ke-2 yang aku join. Dan kali ni aku telah di-tag oleh si cantik manis Cik Milly Molly. Tenkiu kerana telah menge-tag saya *skema lagi. :)



CONTEST SENYUM PALING CERIA!
Klik pada banner untuk ke entry contest tuan punya blog i.e. penganjur, Cik Namee.
Contest berakhir pada hari Khamis, 31.03.2011.


Hadiah seperti yang diumumkan oleh Cik Namee
Wang tunai rm100 dan hadiah menarik dari United States menanti!!! :D 


Wowww~ menarik tu..ape lagi, jom la join ramai2. 


Tapi aku ni ade ke gambar senyum yang ceria? Aku tak ceria pun. Nak senyum2 ceria, lagi la susah. Godeh punye godeh dalam laptop nih, jumpa la gambar ni. Gambar yang latest jugak la.


Say cheeseeee!!! ^_________________^


Gambar ni di ambil masa kat Universal Studio Singapore (USS). Masa ni ter-sangat hepi + excited sebab first time pegi USS. Memang seronok tahap kanak2 ribena lah pegi bersuka ria kat USS nih. Boleh main macam2 game, tengok macam2 show, berjalan2 kat theme park, bergambar sana sini, jumpa maskot yang bermacam2 dan watak2 yang bermacam2, contohnye Betty Boops, Charlie Chaplin, Woody Woodpecker, watak dalam The Mummy dan macam2 lagi la. Seronok tak terkata. Sebab tu la ceria jer walaupun tersangat penat. 

Gambar kat atas ni plak tersenyum (tersengih) ceria sebab melayankan si maskot yang ceria dan comel nih. Suke tengok gelagat dia yang comel.


Ok, aku kena tag 3 blogger. Adehh~ nak tag sape ek? Ok, tag awak, awak dan awak :-
  1. Princess Momoy
  2. Ayin 
  3. Yatiek



.

4 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

kena la godek2 laptop plak nih
thx dear tag momoy...

Nini Mohd said...

sama2 momoy.
hehee~ saya pun kena godeh laptop jugak nak cari gambar yang senyum konon2 ceria camnih. ;)

Namee Roslan said...

terima kasih!! :)comel!

Nini Mohd said...

sama2 si chomel!
awak lagi chomel!! ;)