Tuesday, March 29, 2011

pictures of the day | shopping kompleks dilelong hampir RM1 juta, taknak beli ke?

Saje nak kongsi pictures of the day. 



Guess where am i at? 


Aku kat tempat parking, kat Level 6 of Kota Point Shopping Complex, Jalan Lombong, Kota Tinggi (hek eleh, macam la ada orang kesah kau kat mane).

Actually Kota Point ni bukan shopping complex pun. Yang tinggal kat situ hanyalah hotel. Err~ hotel ape ntah. Dah lupa dah. 

Dan tempat parking tu pun sangat sunyi dan seram. Aku pusing2 naik kat tingkat 6, sebab kat level lain takde satu pun kereta! So, aku tak berani nak parking. Then aku ternampak ada sign tulis (lebih kurang camni) : HOTEL LOBBY PARKING LEVEL 6. Ape lagi, aku terus la naik kat tingkat 6, sebab kat situ jer yang ada kereta lain, walaupun tak sampai 10 buah (kot). 

Keluar dari kereta, cepat2 pegi lif untuk turun ke Level G. Takottt~ Bukan takot kat benda2 halus. Tapi manusia lagi bahaya dari benda2 halus. Masa nak balik pun sama. Keluar dari lif, terus masuk kereta cepat2 *tipu, sebelum tu sempat gak snap gambar dulu. ;p

Mungkin takde kereta dan seram sebab shoping complex dah ditutup. Cuba kalo ada shopping complex. Mesti meriah sikit, kan. Dan takde la seram camtu. 

Oh ya, tadi ada Lelongan, Kota Point Shopping Complex ni telah dilelong tadi. Dengan harga rizab RM990,900.00. Wooowww~ hampir 1 juta. 

Tapi tak laku, takde pembeli. Ada yang berminat. Tapi tak jadi beli. Sebab takde orang lain yang nak beli selain dia. Mula2 aku pun tak faham kenapa. Tapi lepas tu...aku rasa dia nak tunggu lelongan seterusnya. Sebab kalo lelong sekali lagi, harga rizab akan dikurangkan lagi sebanyak 10%. Makin murah la.

Tunggu2 lah kau yer. Nanti melepas baru tahu. 

Ok dah, panjang pulak membebel. Tadi niat nak upload gambar jer. Biaser lah. Aku kan suka merepek ntah hape2. Huahuaa~  ;D

Ok bye~ 



* p/s : ade tak sape2 nak beli Kota Point nih? meh cepat2 contact aku.  *cewahh~


.

No comments: